Efektivita mediální komunikace organizace – Martina Švajnerová
Martina Švajnerová
Bachelor's thesis
Efektivita mediální komunikace organizace
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na zefektivnění mediální komunikace. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam slova komunikace, nástroje mediální komunikace a další pojmy …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a finding of the efficiency of the media communication of floorball club FBC Slavia Praha. Its assignment is to compare theoretical basis with real applied approaches and to recommend some suggestions to streamline media communication to the organisation. The thesis is divided into two parts – the theoretical and practical part. In the theoretical part, the meaning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/t9nmi1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing ve sportu
Nikola Šeráková -
Marketing ve sportu
Robert KALA