Viktória Špegárová
Bachelor's thesis
Sociálne siete vo firemnej praxi
Sociální sítě v firemní praxi
Abstract:
Tato práce pojednává o možnostech internetového marketingu s užším zaměřením na sociální sítě, konkrétně na možnosti marketingové komunikace na sociální síti Facebook.com. V první části práce představuji základní pojmy v oblasti marketingu a zejména internetového marketingu. V další kapitole se věnuji problematice sociálních sítí, jejich definici, nejznámějším sociálním sítím a nakonec detailně rozeberu …moreAbstract:
This bachelor thesis shows the possibilities of Internet marketing with a narrow focus on social networks, concretely on the possibility of marketing communication on social network Facebook.com. The first part is talking about basic terms in marketing, especially Internet marketing. The next chapter is dealing with issues of social networks, their definition and the most popular social networks. Then …moreAbstract:
Táto práca pojednáva o možnostiach internetového marketingu s užším zameraním na sociálne siete, konkrétne na možnosti marketingovej komunikácie na sociálnej sieti Facebook.com. V prvej časti práce predstavujem základné pojmy v oblasti marketingu a najmä internetového marketingu. V ďalšej kapitole sa venujem problematike sociálnych sietí, ich definícii, najznámejším sociálnym sieťam a nakoniec detailne …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31412
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Hana Chylíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31412
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů
Kateřina Samueliová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková -
Trendy v marketingovej komunikácii so zameraním na sociálny marketing
Andrea Taišová -
Sociální marketing – obsah, specifika
Klára Weissová -
Multimediálny projekt Sociálna sieť
Andrea Bukovská -
Vztah mezi výskytem poruch rovnováhy, obavou z pádu a 1-minute sit-to-stand testem u pacientů s CHOPN
Adam KOSTELNÍČEK -
Detekce přechodu sit-to-walk u přístrojového testu Timed Up and Go pacientů s neurologickým onemocněním
Lucie Horáková -
Vytvoření webové stránky na podporu kampaně programu SIT
Martin Švec