Vnímání fenoménu „jinakosti“ v prostředí PA, TV a sportu žáky 2. stupně základní školy – Bc. Petra Sedláčková
Bc. Petra Sedláčková
Master's thesis
Vnímání fenoménu „jinakosti“ v prostředí PA, TV a sportu žáky 2. stupně základní školy
The perception of the phenomenon „the different“ with students of secondary school
Anotácia:
Hlavním záměrem této diplomové práce je zjištění vnímání fenoménu „jinakosti“ v prostředí pohybových aktivit, tělesné výchovy a sportu žáky druhého stupně základní školy. V první části bylo snahou podat ucelený přehled o jinakosti, integraci, jednotlivých druzích postižení a školské legislativě ČR. Ve druhé části je popsán samotný výzkum. Výzkum byl prováděn pomocí standardizovaného dotazníku zabývající …viacAbstract:
The main aim of this diploma thesis is the perception of the phenomenon „the different“ in an environment of physical activities, physical education and sport with students of secondary school. The first part of this thesis describes a comprehensive overview of „the different“, integration, different types of disabilities and educational legislation of the Czech Republic. The second part is the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/irllx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: prof. PhDr. Hana Válková, CSc.
- Oponent: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / odbor:
Physical Education and Sport / Lower and Upper Secondary School Teacher Training in Physical Education
Práce na příbuzné téma
-
Research on Refining the Kindergarten Physical Education Curriculum Underpinned by Fostering Preschoolers' Physical Literacy in China
Liqiong DUAN -
Attitudes of Physical Education Teachers and Grammar Teachers Toward Teaching Students with Physical Disabilities in General Physical Education in the Czech Republic
Petra NOVÁKOVÁ -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Comparative study of physical fitness and prformance in track and field of the Czech and Libyan students of faculty of sport studies and faculty of physical education
Abdalla Sabri Alahresh -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková