Danil Karpychev

Bachelor's thesis

Využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube

The usage of emotions in advertising on YouTube
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube. Je rozdělena do dvou častí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny poznatky o typech emocí, jejich roli v reklamní komunikaci, je popsána platforma YouTube, její aktuálnost v současné době a nabízené reklamní formáty. Druhá část je věnována jak českým emočně založeným reklamám, tak …more
Abstract:
This thesis is focused on the emotional-based advertisement on YouTube. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. The first part introduces the knowledge about the types of emotions, their role in the marketing communication, YouTube, its importance and available advertising formats. The second part is focused on the advertising in the Czech Republic and worldwide as well …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2018
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Ondřej Sláma

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73842

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management