Danil Karpychev

Bakalářská práce

Využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube

The usage of emotions in advertising on YouTube
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube. Je rozdělena do dvou častí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny poznatky o typech emocí, jejich roli v reklamní komunikaci, je popsána platforma YouTube, její aktuálnost v současné době a nabízené reklamní formáty. Druhá část je věnována jak českým emočně založeným reklamám, tak …více
Abstract:
This thesis is focused on the emotional-based advertisement on YouTube. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. The first part introduces the knowledge about the types of emotions, their role in the marketing communication, YouTube, its importance and available advertising formats. The second part is focused on the advertising in the Czech Republic and worldwide as well …více
 

Klíčová slova

emoce reklama YouTube
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Ondřej Sláma

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73842

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma