Využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube – Danil Karpychev
Danil Karpychev
Bachelor's thesis
Využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube
The usage of emotions in advertising on YouTube
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube. Je rozdělena do dvou častí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny poznatky o typech emocí, jejich roli v reklamní komunikaci, je popsána platforma YouTube, její aktuálnost v současné době a nabízené reklamní formáty. Druhá část je věnována jak českým emočně založeným reklamám, tak …viacAbstract:
This thesis is focused on the emotional-based advertisement on YouTube. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. The first part introduces the knowledge about the types of emotions, their role in the marketing communication, YouTube, its importance and available advertising formats. The second part is focused on the advertising in the Czech Republic and worldwide as well …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Ondřej Sláma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73842
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Emoce v reklamě
Lucie ZELENKOVÁ -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova -
Děti v televizní reklamě a jejich působení na emoce spotřebitele
Nikola Váchová