Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ – Ludmila Vágnerová
Ludmila Vágnerová
Diplomová práce
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Inquiry-based education at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou, základními pojmy a vysvětlením principů této výuky. Cílem práce je analyzovat principy BOV a na jejich základě navrhnout, realizovat a reflektovat výukový program. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům, různým pojetí této výuky, zaměřuje se na učitele a žáka v této oblasti a také přínosům nebo nevýhodám badatelsky orientované výuky …víceAbstract:
The thesis deals with inquiry-based education, the basic concepts and explanation of the principles of this method. The aim of the thesis is to analyse the principles of IBE and to develop, implement and reflect on a teaching programme based on these principles. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts, the different conceptions of this method. It focuses on the teacher and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vágnerová, Ludmila. Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva