Komunikace firmy v interkulturních souvislostech – Bc. Lucie KOTOUČOVÁ
Bc. Lucie KOTOUČOVÁ
Diplomová práce
Komunikace firmy v interkulturních souvislostech
Marketing communications in relation to intercultural differences
Abstract:
Marketing communications in relation to intercultural differences is the topic of this thesis. The thesis dissertates about the term Culture, Cultural dimensions and defines the Marketing communication disciplines. The practical part describes Marketing communications of Australian Education Centre and analyzes Brazil and Czech culture as main pillars of the intercultural client base of the company …víceAbstract:
Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2005
Zveřejnit od: 15. 8. 2005
Identifikátor:
713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTOUČOVÁ, Lucie. Komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Podniková kultura ve vybrané organizaci
Michaela SVOBODOVÁ -
Národní kultura a její homogenita
Yelena Kogay -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Podniková kultura a její vliv na pracovní spokojenost
Monika LHOTSKÁ -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva