Bc. Lucie KOTOUČOVÁ

Master's thesis

Komunikace firmy v interkulturních souvislostech

Marketing communications in relation to intercultural differences
Abstract:
Marketing communications in relation to intercultural differences is the topic of this thesis. The thesis dissertates about the term Culture, Cultural dimensions and defines the Marketing communication disciplines. The practical part describes Marketing communications of Australian Education Centre and analyzes Brazil and Czech culture as main pillars of the intercultural client base of the company …more
Abstract:
Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2005
Accessible from:: 15. 8. 2005
Identifier: 713

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOTOUČOVÁ, Lucie. Komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications