Bc. Lucie KOTOUČOVÁ

Master's thesis

Komunikace firmy v interkulturních souvislostech

Marketing communications in relation to intercultural differences
Abstract:
Marketing communications in relation to intercultural differences is the topic of this thesis. The thesis dissertates about the term Culture, Cultural dimensions and defines the Marketing communication disciplines. The practical part describes Marketing communications of Australian Education Centre and analyzes Brazil and Czech culture as main pillars of the intercultural client base of the company …viac
Abstract:
Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2005
Zverejniť od: 15. 8. 2005
Identifikátor: 713

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOTOUČOVÁ, Lucie. Komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications