Bc. Kateřina Kokešová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti

Customer satisfaction with marketing tools in selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude charakterizována společnost, její uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci společnosti pomocí dotazníkového …více
Abstract:
The goal of this thesis is to determine customer satisfaction with marketing mix tools in selected company and to propose measures to increase this satisfaction. In theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survay. Outcome …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vcxvj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Reczková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management