Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti – Bc. Kateřina Kokešová
Bc. Kateřina Kokešová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Customer satisfaction with marketing tools in selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude charakterizována společnost, její uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci společnosti pomocí dotazníkového …moreAbstract:
The goal of this thesis is to determine customer satisfaction with marketing mix tools in selected company and to propose measures to increase this satisfaction. In theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survay. Outcome …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vcxvj/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Reczková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOKEŠOVÁ, Kateřina. \textit{Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/takrk6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing jako nástroj managementu
Libuše Horová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková