Bc. Kateřina Kokešová

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti

Customer satisfaction with marketing tools in selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude charakterizována společnost, její uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci společnosti pomocí dotazníkového …more
Abstract:
The goal of this thesis is to determine customer satisfaction with marketing mix tools in selected company and to propose measures to increase this satisfaction. In theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survay. Outcome …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lucie Reczková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management