Bc. Jiří KLEMENC
Diplomová práce
Youtubeři v pohybu?
Youtubers in move?
Anotace:
Kvalitativně zaměřená studie má jako hlavní cíl ověřit reálnost využití YouTube a spolupráce s youtubery pro osvětu a propagaci zdravého životního stylu, pohybové aktivity a zdravé stravy v souladu s národní strategií ministerstva zdravotnictví Zdraví 2020. Studie prezentuje výsledky rozhovorů se 4 významnými českými youtubery z různých oblastí působení a hlavním organizátorem youtube akce je CineTube …víceAbstract:
This qualitatively focused study aims to verify the feasibility of using YouTube and collaborating with Youtubers to educate and promote healthy lifestyle, physical activity and healthy diet, in line with the National Health Ministry's "Health 2020" strategy. The study presents the results of interviews with 4 major Czech artists from various fields of action and the main organizer of the YouTube event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Hamřík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEMENC, Jiří. Youtubeři v pohybu?. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva