Bc. Jiří KLEMENC
Master's thesis
Youtubeři v pohybu?
Youtubers in move?
Abstract:
Kvalitativně zaměřená studie má jako hlavní cíl ověřit reálnost využití YouTube a spolupráce s youtubery pro osvětu a propagaci zdravého životního stylu, pohybové aktivity a zdravé stravy v souladu s národní strategií ministerstva zdravotnictví Zdraví 2020. Studie prezentuje výsledky rozhovorů se 4 významnými českými youtubery z různých oblastí působení a hlavním organizátorem youtube akce je CineTube …moreAbstract:
This qualitatively focused study aims to verify the feasibility of using YouTube and collaborating with Youtubers to educate and promote healthy lifestyle, physical activity and healthy diet, in line with the National Health Ministry's "Health 2020" strategy. The study presents the results of interviews with 4 major Czech artists from various fields of action and the main organizer of the YouTube event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Hamřík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEMENC, Jiří. Youtubeři v pohybu?. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights