Online propagace společnosti Pixiu – Adriana Kašparová
Adriana Kašparová
Bakalářská práce
Online propagace společnosti Pixiu
Online propagation of Pixiu company
Anotace:
Tato práce se zabývá online propagací společnosti Pixiu. S využitím informací o charakteristice společnosti, současném stavu webových stránek a informací od majitelů firmy je sestaveno několik analýz vnějšího i vnitřního okolí, které tvoří základ pro návrhy na zlepšení. Jsou nabídnuta doporučení na úpravu současné prezentace, sestaveny reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o společnosti a jejich …víceAbstract:
This thesis deals with propagation of Pixiu company. Using information about the company's characteristics, the current state of the website and the information from the business owners, several analyzes of the external and internal environment, which form the basis for suggestions for improvement, are compiled. As a result, recommendations are offered to adjust the current presentation and advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet