Davové jevy a projevy hromadného chování – Bc. Tereza Bulová
Bc. Tereza Bulová
Diplomová práce
Davové jevy a projevy hromadného chování
Crowd Phenomena and Phenomena of collective behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projevy hromadného chování v souvislosti s první přímou volbou prezidenta České republiky. V teoretické části jsou popsány zákonitosti projevů hromadného chování a psychologie davu. V textu je také zmíněna osoba Edwarda Bernayse a jeho umění manipulovat s davy a konkrétní příklady projevů hromadného chování, na kterých lze pozorovat, jak snadno podléhá jedinec většině či autoritám …víceAbstract:
Diploma thesis deals with signs of collective behaviour in context with the first direct presidential election in the Czech Republic. In theoretical part are described regularities of signs of collective behaviour and mass psychology. In the text is also mentioned Edward Bernays and his ability to manipulate with a crowd and particular examples of signs of the group behaviour on which is possible to …víceKlíčová slova
Autorita cílová skupina dav publikum hromadné chování kampaň manipulace s davy marketingový mix názorový vůdce politický marketing průzkum veřejného mínění skupinové chování veřejné mínění volební kampaň Word of Mouth Marketing Autority target group crowd audience mass behaviour campaign crowd manipulation marketing mix opinion leader politics marketing public opinion research group behavior public opinion election campaign Word of Mouth marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/davin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina