Lokální trhy ve vybraném regionu ČR – Bc. Martin Liška
Bc. Martin Liška
Diplomová práce
Lokální trhy ve vybraném regionu ČR
Anotace:
Tato práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na lokálních trzích v Jihočeském kraji. Lokální trhy hrají klíčovou roli v regionální ekonomice a komunitním životě tím, že poskytují místním prodejcům prostor pro přímý prodej jejich produktů spotřebitelům. Cílem kvalifikační práce je identifikovat a vyhodnotit názory a zkušenosti spotřebitelů nakupujících na lokálních trzích v Jihočeském kraji, …víceAbstract:
This thesis examines consumer purchasing behavior in local markets in the South Bohemian Region of the Czech Republic. Local markets play a key role in the regional economy and community life by providing local vendors with a space for direct sales of their products to consumers. The aim of this thesis is to identify and evaluate the opinions and experiences of consumers shopping at local markets in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/etur9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv -
Rozdíly v nákupním chování mužů a žen na českém retailovém trhu
Pavlína Zabloudilová -
A business model analysis of a local furniture retailer
Philipp Reiter -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma