Bc. Šárka ŠTĚTKÁŘOVÁ

Bachelor's thesis

Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007

Effectivity of leaflet campaign of Tesco Stores CR, a.s. within winter clearance of clothing and footwear 2006
Abstract:
Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou …more
Abstract:
Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication. Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier: 4069

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTĚTKÁŘOVÁ, Šárka. Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.