Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna – Dita KROUPOVÁ
Dita KROUPOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Marketing activities and customer satisfaction of the Stará lesovna cafe
Abstract:
Existuje řada studií a výzkumů, které se zaměřují na marketingové aktivity v odvětví kaváren. Tyto studie se obecně shodují na důležitosti spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb při rozhodování o návštěvě kavárny. Zákazníci se často řídí pozitivními zkušenostmi a doporučeními při výběru místa kam zamířit. Také je známo, že marketingové povědomí a vhodné cílení marketingových aktivit …moreAbstract:
There is a range of studies and research focusing on marketing activities in the coffee shop industry. These studies generally agree on the importance of customer satisfaction and the quality of services provided when making decisions about visiting a coffee shop. Customers often rely on positive experiences and recommendations when choosing a place to go. It is also known that marketing awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROUPOVÁ, Dita. \textit{Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tblxqd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KROUPOVÁ, Dita. Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie podniku
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský