Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna – Dita KROUPOVÁ
Dita KROUPOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Marketing activities and customer satisfaction of the Stará lesovna cafe
Anotace:
Existuje řada studií a výzkumů, které se zaměřují na marketingové aktivity v odvětví kaváren. Tyto studie se obecně shodují na důležitosti spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb při rozhodování o návštěvě kavárny. Zákazníci se často řídí pozitivními zkušenostmi a doporučeními při výběru místa kam zamířit. Také je známo, že marketingové povědomí a vhodné cílení marketingových aktivit …víceAbstract:
There is a range of studies and research focusing on marketing activities in the coffee shop industry. These studies generally agree on the importance of customer satisfaction and the quality of services provided when making decisions about visiting a coffee shop. Customers often rely on positive experiences and recommendations when choosing a place to go. It is also known that marketing awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROUPOVÁ, Dita. \textit{Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tblxqd/.
Jak správně citovat práci
KROUPOVÁ, Dita. Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie podniku
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský