Anna Krupičková

Master's thesis

Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel

Marketing strategy of the Canaria Travel tour operator
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře Canaria Travel. Práce se zaměřuje na literární rešerši, situační analýzu 5C a analýzu marketingového mixu doplněnou hloubkovými rozhovory s ředitelkou a vedoucí marketingu. Výsledkem zkoumání je SWOT analýza ukazující silné stránky i oblasti potenciálního zlepšení, zejména v inovaci produktů a komunikaci se zákazníky …more
Abstract:
This thesis analyses and evaluates the marketing strategy of the Canaria Travel tour operator. The thesis focuses on literature research, 5C situational analysis and marketing mix analysis supplemented by in-depth interviews with the director and marketing manager. The result of the research is a SWOT analysis showing strengths as well as areas of potential improvement, especially in product innovation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Janeček
  • Reader: Kateřina Chaloupková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92341