Identifikace marketingových možností v obchodních odděleních ve velkoobchodě Sonepar – Bc. Jan Daniš
Bc. Jan Daniš
Bakalářská práce
Identifikace marketingových možností v obchodních odděleních ve velkoobchodě Sonepar
Identification of marketing opportunities in department of sales in company Sonepar
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá identifikací marketingových možností vobchodních odděleních společnosti Sonepar České republiky spol. s.r.o. V úvodu teoretické části práce jsou prezentovány tradiční i moderní marketingové metody. Dále je pozornost soustředěna zejména na současné marketingové metody a nové marketingové možnosti v obchodních odděleních společnosti Sonepar České republiky spol. s.r.o …víceAbstract:
This bachelor thesis identifies marketing opportunities in sales department of the Sonepar Ceske republiky spol. s.r.o. company. The theoritcal part begins with introduction of both traditional and modern marketing methods. Then is mainly focused on the current marketing methods and opportunities in sales department of the Sonepar Ceske republiky spol. s.r.o. company. Results of author's own research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/stk0u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace
Ondřej Budík -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Viacheslav Dolbysh