Mgr. Jaroslav JANEČKA

Master's thesis

Teleshopping jako efektivní distribuční kanál

Teleshopping - Effective Distribution Channels
Abstract:
Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce …more
Abstract:
The main objective of the following final thesis is to present teleshopping as a distribution channel in the Czech Republic. That can only be accomplished by a thorough analysis of the Czech legislature system, followed by a description of the present state of the teleshop-ping in the Czech Republic and last but not least by an original research project. The re-search part of the thesis is represented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2009
Identifier: 10606

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANEČKA, Jaroslav. Teleshopping jako efektivní distribuční kanál. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications