Teleshopping jako efektivní distribuční kanál – Mgr. Jaroslav JANEČKA
Mgr. Jaroslav JANEČKA
Master's thesis
Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Teleshopping - Effective Distribution Channels
Abstract:
Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce …moreAbstract:
The main objective of the following final thesis is to present teleshopping as a distribution channel in the Czech Republic. That can only be accomplished by a thorough analysis of the Czech legislature system, followed by a description of the present state of the teleshop-ping in the Czech Republic and last but not least by an original research project. The re-search part of the thesis is represented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2009
Identifier:
10606
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANEČKA, Jaroslav. Teleshopping jako efektivní distribuční kanál. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ -
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Lucie Hokrová -
Deti a reklama
Kristína Hettešová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama jako nástroj marketingové komunikace a její působení na spotřebitele
Lenka Šimůnková -
Reklama na Internetu
Pavla Škodíková -
Reklama, měření účinnosti reklamy
Martin Žemlička -
Skrytá reklama v ČR
Hana Trusíková