Teleshopping jako efektivní distribuční kanál – Mgr. Jaroslav JANEČKA
Mgr. Jaroslav JANEČKA
Diplomová práce
Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Teleshopping - Effective Distribution Channels
Anotace:
Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce …víceAbstract:
The main objective of the following final thesis is to present teleshopping as a distribution channel in the Czech Republic. That can only be accomplished by a thorough analysis of the Czech legislature system, followed by a description of the present state of the teleshop-ping in the Czech Republic and last but not least by an original research project. The re-search part of the thesis is represented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANEČKA, Jaroslav. Teleshopping jako efektivní distribuční kanál. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ -
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Lucie Hokrová -
Deti a reklama
Kristína Hettešová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama jako nástroj marketingové komunikace a její působení na spotřebitele
Lenka Šimůnková -
Reklama na Internetu
Pavla Škodíková -
Reklama, měření účinnosti reklamy
Martin Žemlička -
Skrytá reklama v ČR
Hana Trusíková