Marek Fitovský

Bakalářská práce

Analýza konkurence na trhu fitness center

Competitive Analysis on the Fitness Centre Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurence na trhu fitness center a je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na historii fitness a analýzu trhu. Praktická část práce se zaměřuje na osm fitness center, která jsou analyzována metodou Mystery Shopping. Cílem této bakalářské práce je přehledně zhodnotit zkoumaná fitness centra a navrhnout opatření …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on competitive analysis on fitness centre market and it is divided on theoretical part and practical part. The theoretical part of this thesis focuses on fitness history and market analysis. The practical part of this thesis focuses on eight fitness centers, which are analysed by Mystery Shopping metod. The aim of this bachelor thesis is to clearly evaluate analysed fitness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod