Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu – Bc. Luboš Vnenk
Bc. Luboš Vnenk
Diplomová práce
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Effectiveness of online marketing tools in relation to number of visits and conversions on e-shop
Anotace:
Diplomová práce zkoumá možnosti, jak pomocí vybraných online marketingových nástrojů zvýšit návštěvnost firemního e-shopu. Práce je rozdělena do dvou hlavních části. V první části jsou představeny specifika online marketingu a jednotlivých online marketingových nástrojů využívaných ve vybrané firmě, jako je SEO, PPC Reklama, sociální sítě či e-mail marketing. V půlce práce je představen vybraný podnik …víceAbstract:
The diploma thesis examines and explores the possibilities how to increase the number of visits on company e-shop through specific online marketing tools. The thesis is divided into two main parts. The first part introduces the world of online marketing in order to pave the way for describing the specifics of online marketing tools used in the selected company, such as SEO, PPC advertisement, social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VNENK, Luboš. \textit{Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tcn8ti/.
Jak správně citovat práci
Vnenk, Luboš. Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Online marketing u vybrané společnosti
Veronika Kočová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Digitální marketing firem
Pavel Pechar -
Digitální marketing firem
Vladimír Maliniak -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič
Název
Vložil
Vloženo
Práva