Eva HOUŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Využití metody VOKS ( Výměnný obrázkový komunikační systém ) při rozvoji komunikačních schopností u dětí s poruchou autistického spektra a u dětí s mentální retardací

The application of RPSC (Reciprocal pictorial system of communication) in order to improve functional communication of children with disorder of autistic spectrum and children with mental retardation.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možností využití Výměnného obrázkového komunikačního systému u dětí s poruchami autistického spektra a u dětí s mentální retardací. VOKS je nová forma alternativní a augmentativní komunikace, která přispívá k rozvoji funkční komunikace. V práci předkládám dvě kazuistiky žáků, kteří v současné době aktivně používají Výměnný obrázkový komunikační systém. Za tu dobu, co oba …viac
Abstract:
The thesis is concerned with the posibility of RPSC (Reciprocal pictorial system of communication) application for children with disorders of autistic spectrum and children with mental retardation. RPSC is a new form of alternative and augmentative communication that improves the functional communication. The case reports that are submitted in thesis show two pupils who use RPSC actively at the present …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zverejniť od: 10. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2009
  • Vedúci: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOUŠKOVÁ, Eva. Využití metody VOKS ( Výměnný obrázkový komunikační systém ) při rozvoji komunikačních schopností u dětí s poruchou autistického spektra a u dětí s mentální retardací. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta