Implementing experiential activities to English lessons at lower secondary school – Bc. Jana Vašíková
Bc. Jana Vašíková
Master's thesis
Implementing experiential activities to English lessons at lower secondary school
Implementing experiential activities to English lessons at lower secondary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá začleněním zážitkových aktivit do výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část je věnována problematice skupinové dynamiky, výuky cizího jazyka na základní škole a zážitkové pedagogice a jejím principům. Praktická část popisuje a reflektuje konkrétní využití aktivit v hodinách angličtiny na druhém stupni základní školy.Abstract:
This diploma thesis deals with implementing experiential activities to lower secondary school. The theoretical part focuses on group dynamics, foreign language learning and characteristics and principles of experiential learning. The practical part describes and reflects implemented experiential activities in English lessons at lower secondary school.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rmvki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedúci: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Lenka Cetkovská -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Archeopark Bärnau - zážitková pedagogika ve výuce dějepisu na SŠ a vyšším stupni gymnázia
Lenka HÁLKOVÁ -
Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika
Tomáš KRUL -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová