Produktová strategie společnosti Unikont group – Adéla Bukovská
Adéla Bukovská
Bakalářská práce
Produktová strategie společnosti Unikont group
Product strategy of a company Unikont Group
Anotace:
Bakalářská práce na téma produktová strategie společnosti Unikont Group je zaměřena na produktovou strategii a vytváření nového typu produktu. Novým produktem je pronájem stroje, který je stávajícím výrobkem společnosti. Součástí nového produktu jsou služby. Tímto spojením výrobku se službou se zabývá pojem Bundling. K zjišťování zájmu o nový produkt byl použit hloubkový řízený rozhovor.Abstract:
This bachelor thesis about product strategy of company Unikont Group is focused on strategy of creating a new product. The new product is meant to be a lease of machine (a current product of the company) in combination with services. Combining a product with services is called Bundling. A depth interview was applied to get more information about general interest in the new product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu
Martin Pápaj -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Martin Janík -
Produktová strategie podniku
Kristýna Jonášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva