Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace – Jiří Petrák, DiS.
Jiří Petrák, DiS.
Bakalářská práce
Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace
Computer Graphics - utensils of marketing communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je využití počítačové grafiky v marketingové komunikaci. V první části definuje samotnou marketingovou komunikaci, popisuje proces vytváření účinné komunikace a možné nástroje propagace. Charakterizuje pojem počítačová grafika, její možné formy, důležité aspekty počítačové grafiky a používané softwarové nástroje. V další části analyzuje úkol počítačové grafiky a animace …víceAbstract:
The goal of this dissertation is to analyze the use of computer graphics in marketing communication. In the first part it defines marketing communication itself, the procedure of generating effective communication and possible utensils of propagation. It defines the term of computer graphics in all possible forms, important aspects of computer graphics and common used software tools. In second part …víceKlíčová slova
počítačová grafika marketingová komunikace fotografie video reklama propagace vektor rastr
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yqj0h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace počítačové firmy Profitec
Radka POLESNÁ -
Vnímání marketingové komunikace hráči v počítačových hrách
Marek Bělský -
Působení marketingové komunikace herního průmyslu
Radovan Šrein -
Počítačová hra jako forma marketingové komunikace
Matěj Šimek -
Esport jako prostředek marketingové komunikace
Štěpán Šafránek -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
VIDEO - AUTORSKÉ VIDEO
Anežka BERÁNKOVÁ -
Video - autorské video
Tereza VÍZNEROVÁ