MĚŘENÍ KVALITY V CESTOVNÍM RUCHU – Valeriia Shvetsova
Valeriia Shvetsova
Bakalářská práce
MĚŘENÍ KVALITY V CESTOVNÍM RUCHU
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat principy kvality, její měření v cestovním ruchu a standardy používané k jejímu hodnocení. Na příkladu hlavního města Prahy byla provedena analýza hodnocení kvality v cestovním ruchu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the evaluation of the quality of tourism services. The aim of this work is to analyze the principles of quality, its measurement in tourism and the standards used to evaluate it. An analysis of quality assessment in tourism was performed on the example of the capital city of Prague.Klíčová slova
Řízení jakosti služby cestovního ruchu ISO normy EFQM model Národní systém kvality služeb v cestovním ruchu certifikace národní certifikáty kvality v hotelnictví a gastronomii quality management tourism services ISO standards National quality system of services in tourism certification national quality certificates in hospitality and gastronomy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/tdaqst/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník -
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
Nela Juhásová -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Barbora Vyskočilová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Systémy řízení kvality v lázeňství
Zdeněk Kuneš
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Sellnerová, N.
29. 9. 2021