Implementace podpory komunikace se zákazníkem – David Vysloužil
David Vysloužil
Bakalářská práce
Implementace podpory komunikace se zákazníkem
Implementation of support comunication with customer
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na oblast zákaznické podpory a interních systémů. Práce zahrnuje návod, jak správně a efektivně telefonicky komunikovat se zákazníky a poté se věnuje všem možným komunikačním kanálům, které má podnik k dispozici pro komunikaci se zákazníky. Následně práce uvádí již samotnou implementaci aplikace Helpdesk a dalších interních systémů, které se výrazně podílí na zákaznické …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the field of customer support and internal systems. The content includes firstly instruction how communicate with customer correctly and effectively, secondary all communication channels, that are available for the company to communicate with customers. Subsequently the thesis introduces whole implementation of Helpdesk application and other internal systems that significantly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kubát, Ph.D., Ing.Paed.IGIP
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vysloužil, David. Implementace podpory komunikace se zákazníkem. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci
Michaela Bartošová -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Interní/externí produktová komunikace
Zbyšek Samiec -
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Petr Fiala -
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Vít Mejzlík -
Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky
Martin VLASÁK -
Implementace helpdeskového řešení pro správu požadavků
Tomáš Myslivec
Název
Vložil
Vloženo
Práva