Schopnost opakování vět u dětí předškolního věku – Bc. Zuzana Kratěnová
Bc. Zuzana Kratěnová
Master's thesis
Schopnost opakování vět u dětí předškolního věku
The preschool children ability to repeat sentences
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na komunikační kompetence dětí předškolního věku, přesněji dětí ve věku pěti až pěti a půl let. Je složená ze dvou částí. První z nich je teoretická část, která obsahuje tři kapitoly, a to teoretická východiska, vývojové poruchy řeči a diagnostiku. Ve druhé, praktické, části práce je podrobně popsán výzkum, použité metody, testování a jsou zde popsány výsledky výzkumného …moreAbstract:
This thesis is focus on preschool children communication skills, more precisely, on children in age of five to five and half years. It consists of two parts. The first one is theoretical part, which contains three chapters such as theoretical background, developmental language disorders and diagnosis. There is detailed description of the research, used methods, and testing in the second empirical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wgsx1/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství matematiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Podpora chlapce předškolního věku s vývojovou dysfázií
Marie Laubová -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Stimulace pozornosti a aktivity při pohádkách v rámci skupinové terapie vývojové dysfázie u dětí předškolního věku
Lenka Kružíková -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Logopedická intervence u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Petra Koubová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Grafomotorika u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Martina Čápová -
Dítě předškolního věku s vývojovou dysfázií
Anna Juřinová