František Syrovátka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace CZ.BASKETBALL
Marketing communication CZ.BASKETBALL
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací organizace CZ.BASKETBALL. Cílem práce je zanalyzování marketingové komunikace této federace a následný návrh doporučení pro zlepšení dané oblasti. Teoretická část přibližuje odvětví marketingové komunikace a sportovního marketingu. Dále se část praktická skládá ze dvou výzkumů. Tím prvním je kvalitativní výzkum formou pěti hloubkových rozhovorů s …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the marketing communication of the organization CZ.BASKETBALL. The aim of this work is to analyze the marketing communication of this federation and then propose recommendations for its improvement. The theoretical part introduces the field of marketing communication and sports marketing. Furthermore, the practical part consists of two researches. The first is qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93058
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Financování a role České basketbalové federace v oblasti sportu
Ondřej Laš -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz