Žákyně s lehkou mentální retardací – Mgr. Petr Zach
Mgr. Petr Zach
absolventská práce studenta CŽV
Žákyně s lehkou mentální retardací
A Learner with Mild Mental Retardation
Anotace:
Závěrečná práce popisuje efektivní didaktické pomůcky pro žákyni s lehkou mentální retardací při výuce anglického jazyka. Teoretická část vysvětluje pojmy jako materiální a nemateriální didaktické pomůcky, mentální a lehkou mentální retardaci a výuku anglického jazyka u žáků s mentálním postižením. Praktická část obsahuje anamnézy, interpretuje a vyhodnocuje informace získané pomocí rozhovoru a pozorování …víceAbstract:
The final work describes effective didactic instruments for the pupil with mild mental retardation during English language lessons. The theoretical part explains terms like material and non-material didactic instruments, mental and mild mental retardation and teaching a pupil with mild mental retardation English. The practical part contains case histories, interprets and evaluates information collected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Korych
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACH, Petr. \textit{Žákyně s lehkou mentální retardací}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/tds92e/.
Jak správně citovat práci
Zach, Petr. Žákyně s lehkou mentální retardací. Liberec, 2020. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva