Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders – Josef Calda
Josef Calda
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové kampaně pro univerzitní hokejový tým Riders v prostředí sociálních sítí. V práci jsou popsány marketingové strategie a jejich využití. Následně popisuje marketingovou komunikaci v online prostředí, kde se zaměřuje především na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající komunikace klubu společně s analýzou konkurence. Dále popisuje …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a marketing campaign for the Riders university hockey team in the social networking environment. The thesis describes the marketing strategies and their use. It then describes marketing communication in the online environment, focusing mainly on social networks. The practical part focuses on an analysis of the club's existing communications along with an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CALDA, Josef. \textit{Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/tdzpnu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Calda, Josef. Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová