Duc Trung NGUYEN
Bachelor's thesis
Značka a posilování zákaznické věrnosti
Brand and building customer loyalty
Abstract:
Zvolené téma bakalářská práce je Značka a posilování zákaznické věrnosti. Cílem bakalář-ské práce je zjistit podmínky pro prodloužení doby platnosti, nebo obnovení členských ka-ret zákazníků. Výstupem práce je zpracování analýzy současného stavu firmy, aktivit zá-kazníků, přehled o značce a návrh konkrétního řešení této problematiky.Abstract:
The selected topic of the bachelor thesis is strengthening customer loyalty towards the brand. The aim of this paper is to find ways to maintain customer loyalty. Tthe theoretical part includes the analysis of the business, its current situation and its customers. The fin-dings suggest a specific solution for the research problem.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Klára Mouchová, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Andrea Kuthanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková