Bc. Natálie Denisová

Master's thesis

Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka

Psychological aspects of in-store marketing and their influence on the decision marketing process of customers
Abstract:
Ve své diplomové práci se zbývám roli člověka jako spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují při nákupu zboží nebo služeb. Teoretická část mé práce je zaměřena na vlivy, působící na člověka. Také vysvětluje etapy rozhodování spotřebitele. Aplikační část je zaměřená na rozhodovací procesy spotřebitele, zjištění důvodů, které vedou zákazníka nakupovat v určitém obchodě a četnost jeho nákupu v daném …more
Abstract:
This master´s thesis is participating with role of human as a consumer. Try to tell what of influences by a multitude of factors with change his decision-making abilities towards service and product purchases. The theoretical part of this thesis is based on influence, which carry on the human. It explains individual stage of decision-making and shopping behaviors. In the practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní