Asistent pedagoga jeho uplatnění ve vzdělávacím procesu – Dana DANÍČKOVÁ
Dana DANÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga jeho uplatnění ve vzdělávacím procesu
Teacher´s Assistant and their Role in the Educational Process
Anotace:
Bakalářská práce se orientuje na otázku integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do škol. Dále je zaměřena na asistenty pedagoga a otázku jejich uplatnění ve vzdělávacím procesu. V teoretické části je věnován značný prostor definování klíčových slov účastníků studie. Dále je teoretická část zaměřena na profesi učitele, definuje profesi asistenta pedagoga, jeho kompetence, osobnostní předpoklady …víceAbstract:
This thesis focuses on the question of integration of children with special educational needs. Next is focused on the question of teaching assistants and thein application in education. In the theoretical section is devoted considerable space definic the key words.The theoretical part is focused on the profession of teacher, assistant teacher defines the profession, his skills, personality trans, educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DANÍČKOVÁ, Dana. Asistent pedagoga jeho uplatnění ve vzdělávacím procesu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ