Nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Ondřej Moulis
Ondřej Moulis
Bakalářská práce
Nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Tools for Increase of Company Competitiveness
Anotace:
V teoretické části práce se věnuji definování konkurenceschopnosti a popisu nástrojů zvyšující konkurenceschopnost podniku. Cílem praktické části práce je výběr a aplikace vhodné kombinace finančního a nefinančního modelu pro analýzu konkurenceschopnosti firmy Quikset s.r.o. Na analýzu navazuje návrh nových strategických opatření majících za cíl zvýšení konkurenceschopnosti této firmy. V rámci této …víceAbstract:
In the theoretical part I define competitiveness and describe the tools which increase company competitiveness. Main goal of practical part is to select a suitable combination of the financial and non-financialanalysis models for determining the competitiveness of company Quikset s.r.o.. After the analysis I will synthesize the gathered data and propose new strategic steps in order to increase the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Veronika Lochmanová
- Oponent: Irena Stejskalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Podnikatelský plán pro vznikající internetový obchod
Kateřina Hlaváčková -
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Michala Sachrová -
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Aneta Raimundová -
Návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu Vzdušín.cz
Patrik Michek -
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Strategický plán rozvoje konkurenceschopnosti malého a středního podniku
Yaroslav Kozun