Efektivní management koučovaných projektů – Renata Slováková
Renata Slováková
Diplomová práce
Efektivní management koučovaných projektů
Anotace:
Diplomová práce pojednává o implementování metody koučování, jako jednoho z nástrojů pro zvýšení výkonnosti projektového týmu, do projektového řízení. Hlavním cílem diplomové práce je poskytnutí komplexního doporučení pro společnosti a kouče, jak zlepšit samotný proces zadávání a realizace koučovací zakázky v projektech. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů a principů koučování …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is a complex recommendation for companies who want to integrate these methods of coaching into their projects in order to increase the performance of their project teams. This applies and targets coaches as well. The theoretical portion includes information about coaching, project management and following the connections between coaching and project management. This knowledge …víceKlíčová slova
Projektový management projektový manažer projekt management koučink kouč vedení lidí rozvoj osobnosti analýza koučovacích projektů dotazník doporučení pro společnosti a kouče efektivita project management project manager project coaching coach leadership personal development coaching analysis of projects questionnaire recommendations for companies and coaches effectiveness.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/te9d1a/Slovakova_Renata_DP_05_2014.pdf
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Talent Management recommendations for SME based on Large Enterprise analysis
Jakub Hlubucek -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Reducing the burden associated with ISO 9001:2015 Certification in Kosovo based Companies
Besa Gjonbalaj -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Návrh a implementace vybrané časti ERP systému NetSuite pro společnosti v České republice a na Slovensku
Mikuláš Kanďár