Tereza HADRÁVKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě

Marketing communication of swimming pool Sportareál in Česká Lípa
Abstract:
Plavecký bazén Sportareál si veškerý marketing vytváří svépomocí bez odborných znalostí a zkušeností. Většinu svých nástrojů pro komunikaci organizace využívá kvůli nízkým nákladům, ačkoli netuší, na jaký typ zákazníka mají pozitivní vliv. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak současní zákazníci vnímají komunikační nástroje plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě a navrhnout úpravu komunikační politiky …more
Abstract:
Swimming pool Sportareal creates all marketing by yourself without professional knowledge and experiaence. Organization use most of the communication tools due to low cost, although the do not know if tools have positive or negavive impact on certain type of customer. The aim of the bachelor thesis is to find out how current customers perceive communication tools of swimming pool Sportarel in Česká …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HADRÁVKOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická