Lucie Pavlátová

Master's thesis

Vliv genderových rozdílů na vnímání reklamního sdělení

Influence of gender differences on the perception of advertising
Anotácia:
Tato práce se zabývá genderovými rozdíly a jejich vlivem na vnímání reklamních sdělení a apelů v nich použitých. Cílem práce je definovat genderové rozdíly, které mají vliv na spotřebitelské chování a vnímání reklamy, dále se práce snaží ověřit platnost publikovaných teoretických poznatků a zjistit rozdíly ve vnímání erotických apelů často užívaných v některých reklamách. Teoretická část se skládá …viac
Abstract:
This diploma thesis is dealing with the influence of gender differences on advertising perception as well as on perception of erotic appeals used in advertising. The aim is to determine gender differences that have impact on consumer behaviour and advertising perception (including perception of erotic appeal), and to verify the validity of published theories about this topic. The first part of this …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
  • Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78990

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management