Vliv genderových rozdílů na vnímání reklamního sdělení – Lucie Pavlátová
Lucie Pavlátová
Master's thesis
Vliv genderových rozdílů na vnímání reklamního sdělení
Influence of gender differences on the perception of advertising
Anotácia:
Tato práce se zabývá genderovými rozdíly a jejich vlivem na vnímání reklamních sdělení a apelů v nich použitých. Cílem práce je definovat genderové rozdíly, které mají vliv na spotřebitelské chování a vnímání reklamy, dále se práce snaží ověřit platnost publikovaných teoretických poznatků a zjistit rozdíly ve vnímání erotických apelů často užívaných v některých reklamách. Teoretická část se skládá …viacAbstract:
This diploma thesis is dealing with the influence of gender differences on advertising perception as well as on perception of erotic appeals used in advertising. The aim is to determine gender differences that have impact on consumer behaviour and advertising perception (including perception of erotic appeal), and to verify the validity of published theories about this topic. The first part of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Klára Šimůnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78990
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Jolana Zemánková -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě
Eliška Štiková -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková