Zavádění konceptu gender do pedagogické praxe - záměr a skutečnost – Romana REPÁČOVÁ
Romana REPÁČOVÁ
Master's thesis
Zavádění konceptu gender do pedagogické praxe - záměr a skutečnost
Introducing the concept of gender into educational practice - the intention and reality
Abstract:
Dlouhá léta probíhá výzkum zaměřený na otázky spojené s nerovnocenným postavením žen ve společnosti a na možné změny v jejich sociálním postavení žen ve společnosti. Jedním z projektů, který se snaží poukázat na genderové stereotypy a chce zrovnoprávnit postavení žen a mužů, se nazývá ?Gender ve škole? neboli ?Zavádění konceptu gender do pedagogické praxe?. Ve své diplomové práci se věnuji projektu …moreAbstract:
The research concentrated on unequal women status in our society has been taking place many years. One of them which wants to show gender stereotypes and to give equal rights is called ?Gender at school? or ?Introducing the concept of gender into educational practice?. In my thesis I am describing the project ?Gender at school?. I am trying to explain the intention and the reality of this project. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2012
Accessible from:: 28. 3. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Alice Strnadlová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
REPÁČOVÁ, Romana. Zavádění konceptu gender do pedagogické praxe - záměr a skutečnost. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / pedagogika - výchova ke zdraví
Theses on a related topic
-
Rovné příležitosti mužů a žen ve vybrané organizaci
Ilona Vybíhalová -
Koncept rovných příležitostí ve vzdělávání očima pedagogických pracovníků
Anna Lachmanová -
Rovné příležitosti ve stavebnictví
Adéla Řeháková -
Týmová spolupráce a uplatňování rovných příležitostí ve stavebnictví
Martina Machálková -
Otevřené vzdělávání v knihovnické praxi
Radek Kašpar -
Semiotics of Gender - A Queer Reading of Gender as a Social Construct
Miriama HOLICKÁ -
Nebinární gender identity
Kateřina STACHOVÁ -
Gender v MŠ
Zuzana Nováčková