Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905 – Bc. Lukáš VOBRUBA
Bc. Lukáš VOBRUBA
Master's thesis
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
Marketing communication of football club Bohemians 1905
Abstract:
Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by klubu pomohli ještě k lepší práci se zainteresovanými skupinami.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current state of marketing communications in a football club Bohemians Praha 1905. Another aim is to suggest possible improvements in marketing communications, which would have helped the club to better work with interested groups.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2013
Accessible from:: 13. 9. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOBRUBA, Lukáš. \textit{Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/tevla7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOBRUBA, Lukáš. Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights