Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku – Bc. Kristína Stránská
Bc. Kristína Stránská
Master's thesis
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Psychology of creativity in marketing comunication and creative proposal of marketing communication for the selected brand
Abstract:
Úhlů pohledu na to, jak definovat pojem kreativita je nespočet. Na kreativitu lze nahlížet z mnoha stran. Může to být hledisko psychologické, sociologické nebo jazykovědní. Obecně lze chápat kreativitu jako schopnost tvořit nebo jako tvůrčí činnost, které výsledkem je kreace neboli výtvor.Abstract:
There are countless perspectives on how to define the concept of creativity. Creativity can be viewed from many sides. It can be psychological, sociological or linguistic. In general, creativity can be understood as the ability to create or as a creative activity that results in a creation or a creation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRÁNSKÁ, Kristína. \textit{Psychologie kreativity v~marketingové komunikaci a~kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/teywqo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Kreativita jako konkurenční výhoda v social media marketingu
Nikola Drobná -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Monika Horčíková -
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Aneta Voříšková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Anna Vocelová -
Využití generativní umělé inteligence v marketingu
Matěj Foglar -
Kreativita v mediálním plánování
Žaneta Badlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
19/4/2023