Bc. Kristína Stránská

Diplomová práce

Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku

Psychology of creativity in marketing comunication and creative proposal of marketing communication for the selected brand
Anotace:
Úhlů pohledu na to, jak definovat pojem kreativita je nespočet. Na kreativitu lze nahlížet z mnoha stran. Může to být hledisko psychologické, sociologické nebo jazykovědní. Obecně lze chápat kreativitu jako schopnost tvořit nebo jako tvůrčí činnost, které výsledkem je kreace neboli výtvor.
Abstract:
There are countless perspectives on how to define the concept of creativity. Creativity can be viewed from many sides. It can be psychological, sociological or linguistic. In general, creativity can be understood as the ability to create or as a creative activity that results in a creation or a creation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.