Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk) – Mgr. Marie Košťálová
Mgr. Marie Košťálová
Master's thesis
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Drama Education in Foreign Language Teaching
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je snaha poukázat na možnosti využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy. Diplomová práce sestává ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola pojednává o dramatické výchově, druhá kapitola je věnována metodice raného zprostředkovávání cizího jazyka a třetí kapitola předkládá společné …viacAbstract:
The main goal of the thesis is an effort to show the possibilities of using drama education in teaching a foreign language at primary schools. The thesis comprises of two parts - theoretical and practical. The theoretical is divided into three chapters. The first one deals with drama education, the second examines methodology and an early teaching of a foreign language and the third presents common …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xqlvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠŤÁLOVÁ, Marie. \textit{Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/tf5jpm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Drama in Foreign Language Education
Lenka Marie Minaříková -
Using Drama in English Language Teaching: the Advantages and Practical Use
Denisa Šantová -
Teaching Authentic Stories through Drama in ELT Young Learners' Classroom
Jitka Kujalová -
Drama in Learning English as a Foreign Language
Lucie Moravčíková