Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele – Kristýna Balharová
Kristýna Balharová
Bakalářská práce
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
Analysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviour
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat vliv influencer marketingu na chování spotřebitele. Teoretická část pojednává o teoretických východiskách spotřebitelského chování a charakteristice socilních sítí. Pro bakalářskou práci byla vybrána metoda sběru dat pomocí dotazníkového šetření, který probíhal na internetu přes server Vyplňto.cz. Z výzkumu vyplynulo, že má influencer marketing vliv na respondentovo …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyse the influence of influencer marketing on consumer behaviour. The theoretical part deals with the theoretical background of consumer behaviour and the characteristics of social networks. For the bachelor's thesis, the method of data collection was chosen by means of a questionnaire survey conducted on the Internet via the server Vyplňto.cz. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Ondřej Riffler
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
Claudia Rojčyková -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova